BUDINCA DE AFINE SI CHIA, GATA PESTE NOAPTE

Budinca de afine si chia, 1 portie

Prep Time: 10 minutes

Total Time: 10 minutes

Calories per serving: 348

Fat per serving: 10

Carbs per serving: 52

Protein per serving: 13

Fiber per serving: 14

Budinca de afine si chia, 1 portie

Aceasta budinca gata peste noapte este perfecta pentru cei ce nu au timp dimineata sa isi pregateasca un mic dejun sanatos. E delicioasa, bogate in vitamine, fibre si acizi grasi Omega-3.

Ingredients

  • 50 g afine
  • 1 banana, facuta piure cu ajutorul unei furculite
  • 20 g seminte de chia (4 linguri)
  • 10 g fulgi de ovaz (2 linguri)
  • 150 ml iaurt natur/ lapte/ lapte vegetal
  • Optional: stevia sau miere

Instructions

  1. Amesteca toate ingredientele intr-un vas.
  2. Poti inlocui banana cu un pumn de caju crud.
  3. Pregateste budinca cu o seara inainte si se lasa peste noapte la frigider.
  4. Se pot pregati mai multe portii odata si se pot tine la frigider pana la 3 zile.
  5. Dupa preferinte, budincile se pot indulci cu extract de stevia sau 1 lingura de miere. Daca adaugi miere si numeri caloriile sau macronutrientii, adauga 50 Kcal si 12 g de carbohidrati/lingura de miere.

Notes

Daca prepari amestecul intr-un borcanas cu capac, budinca va putea fi transportata cu usurinta la serviciu, constituind astfel un mic dejun comod pentru cei ce nu au timp sa ia micul dejun acasa.

Pentru un plus de proteine, poti adauga o jumatate de cupa de pudra proteica.

https://projectfit.ro/budinca-de-afine-si-chia/

budinca pentru mic dejun

Facebooktwittergoogle_pluspinterest