Tip of the day

BUDINCA DE CHIA CU MERE, GATA PESTE NOAPTE

BUDINCA DE CHIA CU MERE

Prep Time: 10 minutes

Total Time: 10 minutes

Calories per serving: 420

Fat per serving: 19

Carbs per serving: 51

Protein per serving: 14

Fiber per serving: 18

BUDINCA DE CHIA CU MERE

Amestecul se pregateste cu o seara inainte si se lasa peste noapte la frigider. Se pot pregati mai multe portii odata. Acestea se vor putea tine la frigider pana la 3 zile.

Daca prepari amestecul intr-un borcanas cu capac, budinca va putea fi transportata cu usurinta la serviciu.

Poti folosi si o gutuie in loc de mar. In cazul in care folosesti gutuie, aceasta poate fi rasa, apoi amestecata cu celelalte ingrediente.

Ingredients

  • 1 mar de marime medie
  • 2 linguri seminte de chia
  • 2 linguri de fulgi integrali de ovaz
  • 1 lingura de nuci
  • 1 lingurita de scortisoara
  • Optional mai poti folosi vanilie, ghimbir sau nucsoara

Instructions

  1. Incepe prin a taia bucati marul si a-l curata de cotor, dupa care aranjeaza bucatile pe tava si lasa-le la copt pentru aproximativ 15 minute, la 150C-180C. Poti alege sa decojesti fructele, pentru o textura mai cremoasa a budincii.
  2. Amesteca semintele de chia, fulgii de ovaz si nucile cu iaurtul si marul copt.
  3. Acum poti adauga condimentele preferate (vanilie, scortisoara, ghimbir, nucsoara), dupa preferinte.
  4. Marul copt este destul de dulce, astfel nu vei avea nevoie de un alt indulcitor.
  5. Pentru un gust mai dulce, poti adauga cateva picaturi de extract de stevia/o lingurita de miere/pasta de curmale rehidratate.
https://projectfit.ro/budinca-de-mere-cu-chia/

About Carina 95 Articles
Carina Badea - IN CURAND