HEALTHY TIPS

EXERCITII PENTRU CORE (ABDOMEN SI ZONA LOMBARA). INVATA FORMA CORECTA

Un abdomen frumos este sinonim cu un corp de invidiat, astfel toti cei care fac sport pentru a arata mai bine vor face si exercitii speciale pentru zona abdominala, in speranta ca vor arata senzational in costum de baie pe plaja.

Un abdomen ferm este, totusi, mai mult decat o trasatura estetica. Dezvoltarea musculaturii abdominale are rolul de a proteja zona inferioara a spatelui, si anume regiunea lombara, astfel ferindu-te de dureri si accidentari in aceasta zona.

Pentru a invata forma corecta, tine cont de aceste recomandari:

– Atunci cand executi exercitiile din pozitia culcat, tine spatele lipit de saltea, genunchii indoiti si picioarele bine sprijinite pe sol, departate la latimea umerilor.
– Poti sa te prefaci ca ai o portocala sub barbie, sprijinita pe piept, astfel vei evita sa tragi de gat si sa impingi barbia in piept sau ai putea plasa un prosop rulat sub gat, evitand astfel durerea de gat dupa executarea programului de exercitii pentru abdomene.
– Ridica usor umerii de jos.
– Controleaza miscarea corpului tinand abdomenul incordat. Abdominalii trebuie sa se relaxeze treptat atunci cand revii la podea.

Plansa:

Plansa laterala:

Rotiri ale trunchiului:

Ridicari de trunchi:

Ridicari de picioare:

Bicicleta:

Rasuciri de abdomen:

5 minute de exercitii pentru abdomen (incepatori):

Superman:

Inot pe saltea:

Stretch de tip pisica:

Pozitia copilului:

 

About Carina 97 Articles
Carina Badea - IN CURAND