Tip of the day

EXERCITII PENTRU PICIOARE SI FESIERI. INVATA FORMA CORECTA

De cele mai multe ori, atunci cand o persoana incepe sa faca sport acasa sau chiar si la o sala de sport, dar fara indrumarea unui antrenor personal, este convinsa ca este mai important sa faca cat mai multe repetari, nefiind deloc interesata in a invata executia corecta a exercitiilor, ca doar stie mai bine de atat! Ca rezultat, apar accidentari serioase si destul de dureroase care, in mod ironic, o vor impiedica sa faca miscare pentru o perioada lunga de timp.

Am observat chiar si la mine tendinta de a merge “dupa ureche”, de aceea inteleg ca este chiar usor sa ignori aceste cateva reguli de buna pozitionare si sa fii impartiala atunci cand iti analizezi forma.

Incepe prin a face aceste exercitii de baza pentru picioare si fund in oglinda. Nu uita sa tii abdomenul intotdeauna incordat, pentru a proteja spatele si a controla miscarea.

Fii foarte atenta si cat mai obiectiva!

Genuflexiuni:

Genuflexiuni cu saritura:

Genuflexiuni plie:

Fandari:

Ridicari de picioare:

Ridicari ale bazinului din pozitia culcat:

Ridicari de picioare din pozitia culcat lateral:

Cercuri din pozitia culcat lateral:

Lovituri de tip “magarus”:

Stretching pentru muschii zonei inferioare a corpului:

About Carina 95 Articles
Carina Badea - IN CURAND